onsdag 21 april 2010

Twitter och Feedburner

Då det är Lilja som sköter det mesta av bloggandet tänkte jag bidra med litet annan hjälp i form av litet pingande i de sociala nätverken.

Ikväll har jag därför satt upp en FeedBurner åt Under Kullen, för att få litet mer kontroll över RSS-prenumerationer från besökarna.

Vidare skapade jag en Twitter, där vi heter (föga överaskande) Under kullen. Där kommer vi i första hand att puffa för nya blogginlägg, men också retweeta tweets vi tycker är värt att uppmärksamma.

Det kommer självklart också att gå bra att tala direkt till oss. Det är jag som kommer att ha det huvudsakliga ansvaret över twitterkontot, och själv använder jag twitter mycket då jag trivs med det. Med det sagt ska det vara rimligt att kunna föra samtal med oss i det forumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar